Skapa ett kostnadsfritt konto i vår leverantörsportal

Tack vare vår inköpsportal får vi en digitaliserad, effektiviserad och spårbar process. För att kunna ta emot och hantera beställningar på bästa sätt, behöver du som leverantör skapa ett kostnadsfritt konto i Specialfastigheters leverantörsportal.
- För att skapa konto i leverantörsportalen, gå in på https://leverantorsportal.specialfastigheter.se/Account/Login.aspx
- I leverantörsportalen krävs att du skapar ett konto, med den e-postadress vilken i avtalet är angiven som mottagare av beställningar.
- Om e-postadressen behöver ändras under avtalstiden sker det med hjälp av Specialfastigheters avtalsansvariga. Det kan alltså inte ändras av leverantören själv i leverantörsportalen.
- Om du som leverantör har fått en beställning via e-post kan du i efterhand skapa ett konto för att komma åt ärendet/beställningen i vår leverantörsportal. Obs – det är då viktigt att använda exakt samma e-postadress som beställningen ursprungligen skickades till, annars har du ingen behörighet till ärendet/beställningen.
Har du några frågor kring portalen, kontakta oss gärna via inkop@specialfastigheter.se